Idag - Söndag 1 Juli

 
Sjukt att vi är inne i Juli månad redan - bara 14 dagar kvar till våran dag! ♥
Samtidigt som jag längtar som en tok så önskar jag att dagen vore över - jag mår inte sådär jättebra just nu, är mycket tankar om en hel del saker (har inte med bröllop eller famljen att göra).
 
Idag ska jag börja med några saker inför bröllopet - ska se hur det slutar hoppas på positivt resultat iaf! :)
Kommer säkert va kämpigt men jag ska banne mig klara det!
Då jag mår som jag mår så kan nog detta få mig att må bättre!
Hoppas på det iaf.
 
Sen är det träning med min PT den 5/7 och även det hoppas jag att bli bra - så jag verkligen känner att detta vill jag fortsätta med!
Som det känns nu så ligger träningen på hyllan och det GILLAS INTE!!!
Vill komma tillbaks till mitt gamla jag då jag tränade hur mycket som helst och verkligen kände att det var min grej, men nu när man kommer in i depressioner och skit så blir det lätt att träningen m.m läggs undan!
 
Nu blir det mys med mina 2 huliganer som det är full fart på här hemma! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0