Hejsan Svejsan!

 
Har haft en underbar liten semester med min älskade man till Tallinn! ♥
Vi hade riktigt tur med vädret - var strålande sol & varmt hela tiden - det gillar vi! :)
 
Det var lite svårt att va ifrån barnen då jag toksaknade dom hela tiden men samtidigt var det ganska skönt och väldigt nyttigt att få vara själva.
Barnen hade tydligen längtat efter mamma & pappa då Liam gått och tjatat lite efter oss sen hade han sagt idag: Idag kommer mamma & pappa hem och va jätteglad! :)
 
När vi väl kom upp på gården och Liam såg oss så sprang han fram: Mamma - Pappa och gav oss en bamsekram! ♥
Linus däremot bara stod och glodde samtidigt som han skrattade! :)
 
Men nu är vi hemma igen och har äntligen myst en massa med barnen! ♥
 
Jag har verkligen inte orkat blogga någonting tidigare då vi haft fullt upp hela dagen med att fixa allt vi köpte, mysa med barnen, fixa käk, tvätta osv.
Sen har jag setat och fixat en massa med foton som jag nu skickat efter! :)
Vart både en fotobok med bilder från bröllopet, förstoringar, canvastavla sen alla bilder i vanliga format!
Fotoboken höll på att driva mig till vansinne så det har tagit hela kvällen.
 
Jag hade tänkt att lägga upp massa bilder från våran resa men det får nog vänta tills imorgon då jag är sjukt trött just nu och ska bara gå in och lägga mig i soffan hos min fina man och bara slappa framför en film!
 
 
Imorgon väntas en dag som vi har en hel del att fixa hos skattemyndigheten m.m så allt blir som det ska med efternamn och grejjer! ^^
Efternamnet har redan gått igenom så nu måste ju allt ändras som inte ändras automatiskt - vilket är en hel del...
Vart så paff när vi checkade in på båten då det stod Kärrström på Thomas biljett då jag beställde i hans gamla namn...
Men vi hade ju vigselbeviset med oss - fast de behövde vi aldrig visa, glad att det inte vart en massa strul när vi skulle från Tallinn iaf! :)
 
Så nån gång i morgon när jag har ork & lust så kommer det nog trilla in lite bilder från vår lilla tripp till Tallinn!
 
Natti Natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0