Gick och la sig...

Se om jag kan somna eller om jag kommer hålla mig vaken... Är så sjukt trött men kan ändå inte sova! :S Vet inte riktigt vad det är med mig... :) Vi har iaf. haft en riktigt bra dag, mannen min börjar ju jobba 15-24 denna veckan då dom på hans jobb gjort en liten miss men han får ändå betalt för den tiden han egentligen har vilket är positivt! :) Så denna veckan har ju ändå börjat riktigt bra! ^^ Barnen och jag har vart ute en hel del, busat, ritat, plockat både blåbär & röda vinbär! :) Linus va den som moffade i sig i stort sätt allt! ^^ En riktigt liten vinbär & blåbärsnisse det där! :) Sen åkte Liam med Anki när hon skulle kasta tidningar & hämta Stefan - när dom väl kom hem gick vi in och barnen fick bada innan det var dags för sängen! Ska själv försöka sova nu - lär ju vakna till liv när min fina man kommer hem! :) Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0