Fredag!

 
Underbart med Fredag men mindre roligt med vädret...
Så äckligt och kvalmigt ute - det ska komma regn & åska och det känns men om det ändå kunde komma någon gång och rensa luften så skulle det va bra!
 
Annars är allt bra med oss här hemma - njuter av att vara tillsammans med mina 3 underbara killar!
 
Idag är det 1 vecka kvar tills det blir fullt hus här hemma med matlagning, mamma, syster & morbrors fru! :)
Sen mina 2 huliganer, jag & Thomas! :)
Som sagt fullt hus så då hoppas vi på riktigt fint väder så vi kan va ute när det ska fixas och ordnas en massa till bröllopet som är på Lördagen!
 
Så imorgon är det BARA 1 vecka kvar och det börjar kännas...
 
Men ska bli underbart! ♥
Sen att bara jag & min blivande man åker iväg i 2 dygn och bara rår om varandra - ska bli så otroligt könt och avkopplande!
Shoppa, käka & dricka gott och bara må bra!
Vi hoppas på sol när vi är ute på havet! :)
 
Dags att sätta fart med lunchen - Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0