Fredag

 
Och imorgon smäller det! ♥
 
Idag fyller min stora kärlek och blivande man år!
GRATTIS ÄLSKLING! ♥
 
Själv kommer jag inte va hemma så värst mycket då lokalen ska dukas och fixas iordning så vi har att göra idag!
Mamma & syrran kommer även hit idag och ska fixa med maten så vi kan få ut en hel del dit också och slippa stressa med det imorgon.
 
Usch - jag börjar verkligen bli NERVÖS nu.... det är inte alls lång tid kvar, och imorgon ska man upp tidigt och ner till frissan! :)
Mina nerver kommer nog inte klara detta... haha!
 
Testade brudklänningen för sista gången igår då den inte kan testas idag när mamma & syrran är här! :)
Och den satt faktiskt bra - nu ska jag bara försöka få den in i bilen också med släp osv. när den sitter på men det ska nog gå bra med 2 händiga karlar och Yvonne! :)
 
Ställde mig även på vågen igår och jag har ju mått å dåligt att den bara ökat hela tiden sen jag vart frisk, men nu hade jag faktiskt gått ner 3 kg av dom som jag hade gått upp så nu börjar det likna någonting igen! :)
Jag pendlar ju upp och ner som en jojjo hela tiden... men jag hoppas att jag kommer nå mitt mål nån gång i framtiden.
Har ju kämpat som en tok och ändå tappat 83-85 kg så jag är NÖJD!
Är glad att vågen visade vad den visade igår annar skulle jag nog komma in i depp och det skulle ju inte va så lägligt just nu när jag mår så himla bra!
 
Imorgon blir jag äntligen fru! ♥


Kommentarer
Ella [Fyra tjejer en blogg] ♥

Fin blogg:)

2012-07-13 @ 11:55:09
URL: http://heen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0