Försöka sova kanske...

Men det är inte det lättaste... Alla andra förutom jag och min blivande man snarkar gott! :) Så skönt att ha fått allt gjort idag med mat, dukning av lokal m.m - blir att packa resten imorgon bitti - det som ska med till barnen som blöjor, välling, ombyteskläder till Liam om det nu skulle bli en olycka (vilket väldigt sällan sker) STOLT! Han har aldrig blöja på sig längre och har inte hänt en ända olycka då han är så duktig på att gå och kissa på toa, pottan helt själv. Eller om vi är ute så går han undan till någon buske eller så och kissar! :) Men, men är ju alltid bra att ha extra kläder med sig för man vet ju aldrig. Även jag ska nog ha extra kläder med mig om jag känner för att byta om någon gång! Nä om man skulle ta och försöka sova - precis slagit på en film så man kan ju hoppas att man somnar då jag snart ska upp igen för att hinna med allt innan jag ska till frissan. :) Tur jag har min älskade syster här som kommer ta barnen och fixa till dom! :) Efter frissan blir det hem - byta om sen dra iväg till studion för fotografering sen bör det av till kyrkan... Lite stress men det ska nog gå bra! Längtar! ❤ Godnatt med er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0