En riktigt härlig dag...

Strålande sol & värme det gillar vi! Så vi har ägnat hela dagen till att ha vart ute och njutit av det underbara vädret! Imorse åkte jag iväg med Anki & Karin för att handla lite granna men sen så har vi bara vart ute nästan! Eller Liam har vart ute hela dagen för Linus & jag cyklade bort till BVC för att träffa en tandläkare vilket dom gör vid 1 års åldern! :) Kolla tänder och prata lite allmänt, vi var en öiten grupp på 4 st med barn som kom! :) Så Linus har nu 7 tänder kom hon upp i när hon kilade själv kom jag bara upp i 6 st! :) Men han har en hörntand på överkäken som kommer då hon kände spetsen! :) Så 5 st uppe & 2 nere... Måste ta och skriva upp i boken, har inte alls någon koll när 5.e & 6.e tanden kom men är ett tag sen dom sprack igenom. I början va man så noga med att skriva upp allt men det är inte så längre riktigt! Vissa saker men inte mycket! När vi väl kom hem från BVC så stannade vi ute och busade massa. Sen åkte Liam med Anki ner för att hämta Stefan och även hämta ut ett paket till mig med canvastavlan på mig & Thomas från bröllopet! Så jävla nöjd över tavlan som nu pryder ena väggen i köket! :) Man kan inte sluta titta på den så himla fin och jag vart så nöjd fast jag gjorde om den svartvit och fixade till brudbuketten i färg! Även den bilden är förstorad och inramad till min fina mamma & pappa! :) Vi ska åka ner till dom nästa helg så då får dom den, ska även skicka efter en till Anki & Stefan som ville ha och troligen Karin också! Imorgon skulle ju vår nya säng komma men den blir skickad med DHL istället så deras bil gick sönder idag! :( Så hoppas sängen kommer på Fredag!!! Slängde våran sängram idag så nu sover vi på madrasserna på golvet så länge! Skönt att ha de värsta gjort ändå! Sen ska Anki & Stefan få våra madrasser bär nya sängen kommer! :) Nä ligger i ett bad just nu efter en het dag som denna - klibbigt, så ska ta och duscha nu! Ska försöka få en bra bild på canvastavlan och lägga upp den sen! Tjingeling!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0