Aj aj aj

Har precis kommit från gymmet och det verka inte va bra för mig att träna idag! ^^ Värken i mina lår både fram och baksida är nu 10 ggr värre än vad det va innan... Grrr! Jag ska kunna gå på Lördag också! :) Kanske får ta de lite lugnt så värken får släppa lite, vill gärna inte se ut som en gåendes anka på våran dag! :) Ändå vart det inte nå speciellt idag på gymmet utan körde löpbandet, lite maskiner osv. Nu sitter jag ute och njuter av det underbara vädret och väntar på att gå in till frissan! Känns lite pirrigt, men det blir nog bra! Funderar på vilken färg jag ska färga håret men det lutar nog mot mörkbrunt tror ja! :) Vi får väl se! Hungrig är jag också - glömde totalt bort att käka frulle imorse så nu vill man bara att allt ska va över så man kan åka hem och äta lunch! :) Dock så vet jag inte hur lång tid det kommer ta hos frissan få det ska färgas hår, klippas, testsminkas & kolla håruppsättning! Så ser min dag ut just nu - sen blir det ut med barnen efter vi käkat lunch! :) Tjingeling!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0