Vart en skaplig dag!


Men den har gått fort och det är väl skönt det!

Liam började på dagis idag igen efter 3 veckors ledighet om det inte är mer ändå! :)
Han var superglad att va tillbaks och leka md sina "bästisar" som han jämt går runt och tjatar om här hemma...
Känns bra att veta att han har några som han verkligen tycker om på dagis!

Men det märks knappast att Liam har vart på dagis idag då det är full rulle här hemma och inte alls så intresserad av att sova, men i säng ska han alldeles strax för imorgon är det upp och till dagis igen!

Vi har hunnit med en hel del här hemma, burit ner en massa saker i förrådet och fixat alla vinterkläder in i en garderob där nere så det ligger där snyggt och prydligt, sen har det dammsugits, skurats golv, diskat, lagat lunch, småplockat, rensats lite, kastat grovsopor m.m
Man hinner med mycket när Liam inte är hemma! :)

Nu ikväll har jag bytt sängkläder i alla sängarna, tvättat 2 maskiner med tvätt, den sista vart klar precis nu så ska ta och hänga upp den också!

Sen blir det slapp i soffan framför lite avsnitt av Criminal Minds... :)
Kan inte bli ett bättre avslut på denna dagen! :)

Hoppas jag ska bli frisk nog snart så jag kan dra ner och träna, känner att jag har ett STORT behov av det just nu!

Hoppas ni haft en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0