Vad ska vi hitta på idag?!


Ja, det är vad jag sitter och funderar på nu!

Just nu håller jag på och fixar ordning lite lunch sen är det dags att hämta hem Liam från dagis, men efter det har jag ingen aning vad vi ska hitta på.

Men tror jag ska ta barnen och va ute i det underbara vädret innan det börjar mörkna (vilket det gör väldigt fort!).
Är ju strålande solsken ute! :)

Däremot känner jag hur träningsvärken börjar smyga sig på.
Men vill man va fin får man lida pin! :)


Funderar även på om jag ska ta barnen och gå ner till stan för att hämta ut ett paket som kommit.
Ståbrädan till vagnen! :)
Men vi får se hur det blir med den saken, eller så tar jag det imorgon...

Jag funderar även på vad vi ska göra ordning för krubb, inte det lättaste så det får väl bli någon blandning av nå slag!
Skönt att tömma frysen på en massa så vi kan frosta av den och fylla upp den med massa mat igen! :)

Tänkte jag skulle bygga om bloggen lite också men har verkligen ingen ork eller lust att sitta och pilla med den just nu så det får vänta! :)
Är ju inte sådär jättemycket för att sitta vid en dator heller längre, så det blir oftast inlägg från iPhonen! :)

Aja, nu blir det käk.... Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0