Pjuuuh!


Har setat hela morgonen med att gå igenom ett X antal bilder på datorn som jag precis nu har blivit klar med.
Så nu ska det bara laddas upp och skickas iväg på framkallning + förstorning! :)

Måste verkligen bli bättre på att skicka efter bilder vartefter så man slipper detta med att gå igenom ALLA bilder och välja ut vilka man vill ha! :)
Tar ju sån jäkla tid, men nu är det gjort!

Vissa bilder skriver vi ju ut själva här hemma på våran fotoskrivare...

Snöar gör det här också, bättre sent än aldrig! :)
Liam är iaf. glad... bara hoppas att snön får ligga kvar nu och att minusgraderna håller i sig så vi slipper slask och skit!

Idag ska hjärtat mitt jobba igen, så nu går vi tilbaka till vanlig vardag! :)
Och vad jag & barnen ska hitta på idag har jag ingen aning om men någonting blir det alltid!
Ska även skriva inköpslista på allt som måste handlas hem... och det är väl en hel del! :)
Skönt när det är gjort... matlista för några veckor har jag iaf. baa att det ska ändras lite granna!

Ska fortsätta fixa lite med bilderna... måste välja ut 10 st som ska förstoras också! SVÅRT att välja tycker ja! :)
Men har iaf. några som jag vet ska förstoras som tur är! HaHa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0