Mys


Sitter i soffan med en sovandes Linus i famnen! ♥

Liam ligger i sin säng och tittar på Gustaf och är påväg att somna han också.

Idag har det hunnits med en hel del här hemma med både rensning, flyttat saker m.m
Älskar dessa dagar när man hinner med mycket!

Imorgon är det träning för min del som gäller, ska bli riktigt skönt och nu ska det köras på som aldrig förr! :)


Grrr, en sak gör mig irriterad!
Va in och slog på en film till Liam och gjorde välling till Linus och när jag kommer tillbaks till soffan så är båda kontrollerna till tv'n borta och jag har letat ta me fan överallt...
Hur kan 2 kontroller bara försvinna???
Dom finns bara inte och jag blir GALEN!

Tur Liams tv kontroll funkar till våran tv också så man kan zappa runt utan att behöva gå fram till tv'n hela tiden! :)

Nu ska jag ta och lägga ner Linus i sängen och bara slappa framför dumburken!

Så skönt att hjärtat mitt bara jobbar i morgon sen tar vi helg igen!
Kort vecka, det gillas! ♥

Godnatt!

En sovandes Linus i min famn! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0