Måndag!


En ny vecka - med nya möjligheter!

Så var det Måndag igen, veckorna går verkligen fort fram.
Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på förutom nu när Thomas är hemma så ska jag riva ut hela förrådet och fixa i ordning där inne då allt bara är inkastat...
Men skönt att pyssla där nere, alltid hittar man någonting som man kan kasta iväg! :)

Har tex. en barnvagn där nere som ska bort igen då ståbrädan inte funkade på den, men det kommer ju en ny vagn på Onsdag så plats måste det ju ändå finnas för en vagn! :)

Så det är vad jag ska roa mig med nu på morgonen, sen på dagen blir det nog att gå ut med barnen och åka lite pulka och busa i snön medans den fortfarande finns kvar! :)

Liam vart överlycklig igår när vi gick till Naomi och barnen då han fick åka pulka, det gillas verkligen!

Annars har jag faktiskt ingen aning vad man ska hitta på, jo skriva inköpslista ska jag hinna med också.
Gå igenom alla skåp och se vad som fattas och måste köpas hem.
Skönt ändå att jag har en matlista som man kan gå efter i ungefär 6 veckor... så bara handla hem och se glad ut! :)
Listan ska iofs. ändras lite granna.
Ska även ta och vika/hänga in den rena & torra tvätten, sen lär det nog bli dammsugning (som man ändå gör varje dag) och svabbning av golv! :)
Småplock finns det också att göra...

Nä, om jag skulle ta mitt "feta" arsle och gå ner och börja riva i förrådet nu medans Liam sitter och kolla på barnkanalen & hjärtat & Linus fortfarande sover!
Dom lär iofs. vakna vilken minut som helst!

Imorgon är det träning som gäller... :)

Hoppas ni får en bra start på veckan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0