Mami & Papi


Alldeles strax så kommer älskade mamma/mormor & pappa/morfar hit på besök! ♥
Morsan & jag ska åka iväg till Jysk för att kolla på en garderob och sen se om den finns kvar.
Behöver verligen klädförvaring här hemma till barnen då det inte finns så värst mycket.

Så jag & hjärtat bestämde oss för att köpa en garderob och ha i barnens rum sen är det ju bra att ha överskåpet till då man kan få bort en massa annat också! :)

Vi stod ju i valet & kvalet om vi skulle köpa mamlbyråer från IKEA eller garderoben + överskåp på Jysk.
Men vi kom fram till att garderoben är nog bättre då man kan få undan mer än bara kläder sen att den är så pass stor så båda barnen kan ha den, vi ska även köpa till lite saker så man kan ha 5 fack till så även Linus får in sina kläder! :)

Jag har velat och velat fram och tillbaks hur länge som helst men tänker man på platsen det tar, hur mycket man får i den osv. osv. så kom vi fram till att garderoben var BÄST!
Och även mycket billigare än att köpa 2 st malmbyråer från IKEA! :)
Även om jag älskar serien malm så får det bli såhär just nu...

Ska ta och fixa ordning det sista här hemma så vi bara kan dra iväg när mami & papi kommer!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0