Lördag!


Och vart vaknade jag någon stans, jo i soffan men där har jag sovit hur bra som helst! :)
Vi låg ju och kollade på 2 ½ men igår så somnade jag och hjärtat tyckte väl att jag sov så bra så han hade bäddat ner mig där! :)

Vaknade strax innan kl 9 och undrade vad klockan var då det var ljust ute och helt knäpptyst i hemmet.

Pigg som jag var så klev jag upp och såg att alla andra här hemma sov så jag passade på att sätta mig vid datorn ett tag och bara glo runt lite, försökt pilla lite på bloggen.

Efter ett tag kom Liam upp och han verkar inte alls ha så värst ont i foten idag, känns riktigt bra!
Vädret är ju helt strålande så blir att klä på oss och gå ut om en liten stund.
Ska även ringa mamma/mormor och se om hon skulle dyka förbi här idag!


Sen får vi se vad denna dagen har att erbjuda mer än att ta och städa & tvätta här hemma...

Hoppas ni får en bra Lördag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0