Liam gör morsan stolt!


Direkt när Liam kom hem från dagis idag så åkte blöjan av och han har vart så otroligt duktig och ha gått på pottan hela tiden utan att göra en ända olycka! :)
Det är ofta han gått på pottan nu utan att man måste påminna honom om den!

Som idag gjorde han mig riktigt stolt då han tog sin potta och gick in i sitt rum, men han tittade hela tiden efter mig så att jag inte gick efter och tittade på honom.
Där satt han i ett hörn på pottan och kackade! :)

När han väl var klar så ropade han på mig: Mamma, kom och titta USCH! :)

Det är FÖRSTA gången han går på pottan och bajsar, annars har han bara gjort det på toan eller så säger han att han vill ha en blöja på sig!

Äntligen kanske det börjar ta sig och bara hoppas att han fortsätter va såhär duktig! :)

Man såg verkligen hur stolt han var när han visade mig vad han hade gjort!
När han väl kackar så vill han gärna sitta själv, ingen får titta på eller nå liknande! :)

Älskade du, du gör verkligen mammsen stolt! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0