Home Sweet Home!


Idag kom vi hem till oss igen, riktigt skönt är det!
Borta bra men hemma bäst! :)

Men vi har haft det riktigt bra nere hos mami & papi! ♥
Umgåtts en hel del med Linn & Noe vilket har vart hur mysigt som helst, barnen har busat en massa och haft sig! :)

Innan vi åkte hem idag så drog morsan & jag upp till Sthlm och handlade lite granna sen när vi kom hem igen åkte vi nästan precis hem till oss!
Väl här hemma så åkte morsan & jag iväg igen för att handla på Willys, Coopen & ÖB så fikade vi lite här hemma innan mammsen åkte hem igen!

Annars har vi inte gjort så himla mycket idag mer än plockat lite, lagat käk och även satt upp alla hyllor jag köpte när jag var på IKEA och jag vart faktiskt riktigt nöjd! :)

Är grymt trött så jag ska nog ta mig ett snabbt bad och sen bara lägga mig i soffan och dega lite!
Liam sover sen ett tag tillbaks, tror även han tycker det är riktigt skönt att ha kommit hem igen och får sova i sin egna säng, leka med sina leksaker osv.

Hoppas ni haft en riktigt bra helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0