Gymmet - Check


Då har man precis kommit hem efter ett träningspass på gymmet! :)
Vart en blandning idag också, men det är skönt!

Först vart det att cykla och lämna Liam på dagis sen vidare ner till gymmet

Väl på gymmet började jag med:

♥ Löpband 24 minuter - Powerwalk 10 min, Löpning 10 min, Cool Down 4 min

Sen gick jag vidare och körde lite core övningar:

♥ Crunches med vikt (5 kg) - 3*8
♥ Armhävning till sidoplanka - 2*15
♥ Benspark - 2*15
♥ Knäböj med rak arm -2*15


Sen vart det 2 maskiner i själva gymmet och där vart det 2*10 på båda! :)

Sist men inte minst: STRETCH!

Sen var det vara att ta cykeln och trampa hem igen! :)

Tog även några bilder idag, inte världens bästa bilder men dom duger! :)
Jag måste säga att jag börjar bli så SJUKT NÖJD över mig själv!
Det är inte ofta jag har vart det, men känslan av att inte träna får mig att må skit och när jag väl tränar mår jag så otroligt bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0