Godmorgon Torsdag!


Så skönt att det är sista dagen på denna veckan som hjärtat jobbar! ♥

Natten har inte alls vart rolig, Linus har vaknat och vart hysterisk.
Han verkar ha så ont i munnen, är förkyld & även haft febertoppar!
Han har ju 2 tänder på G så det är väl det som spökar.
Han tar allt han får tag i och tuggar som en tok på det! :)
Som tur är har vi en hel del kalla bitringar som han också tuggar på och det hjälper lite! :)

Liam om jag sitter i soffan & myser framför musses klubbhus! :)
Liam verkar va rätt pigg av sig fast han är förkyld och inte mår så bra.
Däremot äta vill han inte och det är ju ganska likt honom...
Ibland får man lirka i honom några tuggor mat eller göra fisk el. korv för det älskar han! :)

Själv ska jag alldeles strax göra mig i ordning för dagen då Linus & jag ska ner på stan och uträtta lite ärenden! :)
Så får Liam lite ensamtid med pappsen.
Dom kanske går ut en sväng och åker pulka, nått som Liam är dunderförtjust i! :)
Dock har pulkan gått sönder lite så ska ta och skaffa en ny någon dag...

Slänger in en bild på en nyvaken Liam bredvid mig i soffan! ♥

Är så glad att Liams hår äntligen börjar ta fart att växa ut igen efter att jag snagga han helt och hållet! :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0