Godmorgon Onsdag!


Har precis vart och lämnat Liam på dagis så jag fick mig en härlig men kort morgonpromenad på 2 km! :)
Blir ju ingen träning för min del idag heller så blir att gå ut och gå istället.

Vi ska alldeles strax åka iväg för att hämta hem den "nya" vagnen med tillbehör så det blir väl att va ute senare när Liam kommer hem från dagis.
Blir nog pulkaåkning och ha skoj ute i snön! :)

Det är så skönt att det redan är Onsdag, bara morgondagen kvar som Liam går på dagis & som hjärtat jobbar sen tar vi helg! Lovely! ♥

Storhandling för mig som gäller på Fredag så måse även gå igenom allt här hemma så jag vet vad vi måste köpa hem! :)
Ska bli skönt att fylla upp både kyl & frys igen! ^^
Har även skrivit en matlista för 5 veckor som vi ska gå efter, känns grymt bra!
Då vet man ju vad som måste handlas hem sen att man vet vad man måste plocka fram osv. :)

Måste också ta mig ner och träna, antingen imorgon eller på Fredag får det bli.
Och jag har även bestämt mig för att gå ut och gå MINST 5 km om dagen, sen kan det ju bli undantag vissa dagar.
Igår gick jag 4 km när jag hämtade byxorna till LIam och imorse vart det en promenad på 2 km så det fattas ju lite! :)

I somras gick jag ju VARJE dag och då va det allt från 5 km och upp till 1 mil jag gick, längtar nå grymt till våren/sommaren då jag kommer va ute och gå en massa igen! :)

Nä, säta fart med att plocka lite här hemma innan vi ska dra iväg!

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0