Godmorgon Fredag!


Har vart vaken sen 03.40, vaknade hur pigg som helst och kunde inte somna om.
Sen vaknade även Linus till och låg och bubblade, snurrade runt och hade sig.
Han ville inte alls somna om så han fick lägga sig hos Thomas och jag gick ner och tog mig en härlig dusch & slog på en maskin med tvätt.

Nu känner jag att tröttheten börjar smyga sig på men känner inte för att gå och lägga mig nu utan tar mig en Red Bull och ser om man kan piggna till lite! :)

Sitter och slöar i soffan framför vakna med the voice! :)

Idag ska vi iväg och fira Noe som blir 3 år på Söndag! ♥

Imorgon ska vi åka hem igen, ska bli skönt att få fixa ordning hemmet...
Upp med hyllor m.m som jag köpte på IKEA igår!
Vi ska även mäta sovrummet vi har för att se om vi får in en säng där...
Sängen får vi in men inte säkert vi får in sängborden vi vill ha till...
Är ju så trångt rum så det är sjukt!!!
Men går inte sängborden in så skiter vi i sängen också! :)
Allt eller inget...

Ska gosa lite med Lee (en av mammas skogiskissar) och fortsätta glo på vakna med the voice! :)

GODMORGON! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0