Godmorgon 2012


Ligger i sängen med världens huvudvärk, illamående och är hur seg som helst!
Känns som man festa till ordentligt igår fast jag knappt drack någonting alls!

Både Liam & Linus är super snoriga och mår inte alls sådär jättebra!

Bra början på 2012, men det kan ju bara bli bättre! :)

Barnen var vakna vid 12 slaget och tittade på alla raketer, Liam vart helt till sig och tyckte det var hur kul som helst.
Han sprang mellan vardagsrummet & vårat sovrum för att titta... Helt överlycklig!

Så jag klädde på Liam och tog & gick ut en snabbis på gården så han fick titta på dom ute! ;)

Även Linus vart helt till sig och tittade med uppspärrade ögon och bara satt och skrattade!

Mina finisar! ♥

Det var en toppendag med mina 3 underbara killar igår!

Men nu är det 2012 och nya utmaningar och saker som ska göras, bara hoppas det blir bra! :)
Finns nyårslöften så nu ska det hållas och köras på! :)
Vet att jag kan klara det, hoppas inte det ska komma motgångar...

Det finns troligen 1 motgång just nu och jag vet varken ut eller in hur vi ska göra...
Vill både ja & nej och det är både fördel & nackdelar med båda av dom.
Vi får veta mer denna veckan, så får vi prata mer om hur vi ska göra med detta!


Nu ska jag passa på att vila lite innan hjärtat åker och jobbar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0