Ge mig ork...


Vill bli frisk från detta helvete som jag har dragits med sen innan jul...
Är less på att gå och ha ont hela tiden, går knappt äta eller dricka så det är väl läge för mig att ta mitt feta arsle och palla mig ner till en läkare så det blir tittat på iaf.

Har verkligen ingen ork till någonting längre känns det som, är trött, mår dåligt, har ont hela tiden så nå skit har man väl åkt på.
Humöret är ju som det är...

JAG VILL TRÄNA... vill må bra och verkligen köra på men det är ganska så DUMT att träna när man mår som man gör...

VILL BLI FRISK!

Som det ser ut just nu så mår jag inte alls bra då jag inte tränar...
Jag som vill hålla mig igång och allt, det är nytt år och detta skulle bli mitt träningsår så börjar året med att inte kunna träna...

Bra början...

Nä ska inte klaga så jäkligt men vill göra allt för jag ska må bra själv och inte komma in i någon jäkla depression igen...
Räcker med dom jag har haft!!!
Pallar inte med det!


Kommentarer
Malin Berg

Kom ihåg att träning är som med allt annat - det går upp och ner!



Passa på att vila och ta hand om dig lite extra nu så är du snart fit for fight igen!



Har du frågor eller funderingar vet du vart jag finns!

Kram

2012-01-10 @ 16:26:52
URL: http://www.malinberg.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0