Fullspäckad dag!


Tog med mig Liam & åkte med Linn och Noe upp till Skärholmen och shoppade lite! :)
Var även in på IKEA och handlade lite granna...
Så nu har jag äntligen köpt det som fattades hemma!

Köpte även lite presenter till Noe som vi ska fira imorgon! ♥

Nu har vi nästan precis kommit hem till mamma/mormor & pappa/mordar och ska ställa mig och göra ordning middag, stuvade makaroner & köttbullar! Mums :)

Jag har även köpt en kombivagn som vi ska hämta när vi kommer hem igen!
500:- ingenting för allt man får och perfekt som en extravagn då ståbrädan passar perfekt till den!

Visst den funkar till våran P & T också men känner ändå för att ha en kombivagn...

Man vet ju aldrig om det kommer en till liten bebis någon gång! ♥

Sätta fart med maten va det ja!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0