Ensamtid!


Båda kidsen sussar gott! ♥

Så jag ska ta och fick ordning lite här hemma med att göra ordning Liams garderob, diska och plocka lite!

Sen blir det tv mys för min del och bara vänta på att klockan ska bli 22 så mannen i mitt liv kommer hem! ♥


Åhh, vill verkligen börja med barnens rum nu...
Riva tapet, spackla, slipa och måla väggarna!
Men vi har sagt att vi ska vänta med det tills våren/sommaren!
Kommer nog bli bra när det väl blir gjort! :)


Sen vill jag såååååå gärna till IKEA och köpa hem lite som fattas.
Det är ju så SJUKT dålig förvaring för kläder i denna lägenheten så jag MÅSTE skaffa 1 eller 2 byråer till barnen!
Linus har ju en nu som han får plats med sina kläder i men det bör ju mer och mer kläder så det behövs ju en lite större!
Vi har bestämt att vi ska köpa malm byråerna dels för man får plats med en massa kläder i sen är dom snygga också! :)
Har ju 2 malm här hemma men till barnens rum så ska det bli malm byrå med 6 lådor på höjden, den som är 6 lådor (3 på varje sida) är just stor och klumpig!

ÅHHHHH, vill till IKEA nu men det är ju inte så lätt! :(
Önskar ibland att man bodde granne med de varuhuset! :)

Sen är det bara några hyllor & ramar som ska handlas hem!

Sen har jag det som jag vill ha det! :)

Det känns som det kommer ta 100 år innan man har fått det som man vill!

Fast jag tycker förvaringen för kläder är väldigt viktigt och man vill ju inte köpa vilket skit som helst!

Har ju JYSK här men avskyr verkligen deras möbler, totalt värdelösa!
Kan gärna få byta ut JYSK mot IKEA! Haha

Men men, får ta den tid det tar!


Annars har dagen vart bra, fixat och donat en del här hemma, myst med barnen, byggt med duplo m.m

Nu ska ja nörda mig lite med Wöööördfjue och dona lite här hemma!

Tjingeling!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0