En trevlig Lördag!


Mami & papi kom hit på besök idag och det är alltid lika trevligt!
Liam vart överlycklig, åhhh heeeeeeej mormor titta...titta mamma mormor! ♥
Så lät han när han såg mormor traska upp för trappen! :)


Jag och mamma drog iväg till Jysk och köpte en garderob till barnen så vi kan få bort alla kläder och kasta ena byrån som vi har just nu.
Är så less att det inte finns någon bra förvaring här hemma, tycker förvaring för kläder är väldigt viktigt!


När vi väl kom hem gjorde vi ordning korvstroganoff & ris, var riktigt gott och Linus åt som han aldrig hade sett mat någon gång! :)
Liam däremot är fortfarande killen som matvägrar, kan ta någon tugga sen är det bra!
Är glad att jag får i honom lite frukt sen välling innan han går och lägger sig, han slutade ju med välling för länge sen men sen Linus föddes har han velat ha välling igen och jag tycker det är helt OK.
Eftersom Liam äter så dåligt med mat så är vällingen kanon, den innehåller ju all näring som barn behöver! :)


Vi fixade även iordning efterrätt (Mango & Passionsmousse) och det var riktigt smarrigt!


När mami & papi åkt hem så började jag att montera upp garderoben, det tog tid men nu är den äntligen klar så imorgon blir det att fixa med att lägga & hänga in alla kläder och få ordning i barnens rum!


Nu sitter jag i soffan med hjärtat och tittar på de sista avsnitten av 2½ men säsong 9, så sjukt bra serie!
Trodde inte den skulle va lika bra som när Charlie Sheen va med men där hade jag fel som tur va! :)


Hjärtat mitt blir hemma från jobbet imorgon då han vaknade imorse och hade så ont i ryggen! :(
Tycker synd om honom då han knappt kan bära Linus, men hoppas han ska bli bra SNART!
Rätt va det är så hugger det till och han kan inte andas! :(
Blir nog till att ge lite massage sen...
Och är inte ryggen bättre tills på Måndag så får han gå till läkaren så han blir sjukskriven då dom bär ett antal ton om dagen på jobbet så jobbar han lär han pajja ryggen totalt...

Nä ska fortsätta glo på 2½ men innan det blir sängen för min del...

Godnatt! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0