En härlig morgonpromenad!


Liam & jag tog och gick till dagis idag, det tog sin lilla tid för han skulle ju plocka upp alla pinnar som han hittade på vägen! :)
Men klockan tickade på så han fick till slutt sätta sig på mina axlar så vi han till dagis i tid! :)

Efter han va lämnad så gick jag vidare för att hämta en ståbräda som vi fick av tjejen jag köpte vagnen av! TACK! :)
Jag har ju redan en men att ha 2 stycken är väl bara bra om de skulle hända någonting! :)

Så jag fick mig en härlig morgonpromenad pålite mer än 5 km och brände över 200 kalorier! :)

Träningen har ju kommit lite på sidan av nu när både Liam & Linus har vart dåliga + att jag inte känt mig helt kry!
Men det ska bli ändring på de!
Nästa vecka ska jag banne mig köra igång och även hoppas på att Linus är mycket friskare!

Ställde mig på vågen idag och den visade minus så det är ju iaf. positivt! :)
Gick ju upp under jul & nyår sen rasade jag 3 kg när jag började träna och nu har jag gått ner lite till, men som sagt vågen går ju upp och ner lite hela tiden! :)
Men mitt mål som är 70 kg ska jag nå och det är INTE lång väg kvar! :)

Det är helt sjukt när jag tänker efter vad jag vägde innan min OP 2007, då vägde jag 160 kg och idag väger jag 77 kg men ser mig fortfarande som stor.
Det är väl någonting jag kommer leva med antar jag!
SÅ jag har gått ner en hel människa och över halva mig är borta! SKÖÖÖÖNT! ♥

Jag ska ta och sätta fart med städningen här hemma, rensa, ut med både vanliga sopor & grovsopor, dammsuga, svabba golven m.m! :)
Man får passa på när vilden inte är hemma!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0