En ganska bra dag...


Dagen har vart helt OK, Linus har dock vart väldigt gnällig och velat va i famnen hela tiden.
Men mår man inte alls bra och har ont så är närheten den bästa! ♥

Imorse tog jag iaf. och klädde på mig & Linus och tog oss en grymt härlig promenad ner på stan fram och tillbaks å uträttade lite ärenden! :)
När vi väl skulle börja gå så kom det en massa snö så jag tvekade lite men bestämde mig för att ändå gå! :)
Det vräkte ner snö ett tag men till slut så stannade det av lite...

Det vart sammanlagt en promenad på 2 timmar och 13 minuter, vi gick sammanlagt 10,68 km (över 1 mil) och brände en hel del kalorier: 1082
Känns riktigt bra då jag inte vart på gymmet någon dag denna veckan!

Linus sov så gott & varmt i den "nya" vagnen och jag trivs så j*vla bra med den! :)
Sen har inte Linus sovit någonting idag förns nu ikväll, men han sover väldigt oroligt!

Medan Linus & jag var nere på stan så va Liam & Thomas ute en stund och åkte pulka å busade runt en massa...

Liam den lilla busen hittade en ask med 2 stycken förlovning/vigsel ringar i så nu har vi satt upp lappar så får vi väl se om det är någon som hör av sig och beskriver ringarna...
Ska nog skriva in till tidningen också!R

Så skönt att våran helg börjar imorgon bitti!
Hela familjen är samlad, kan inte bli bättre! ♥

Jag ska även upp imorgon bitti för att åka iväg och storhandla, ska bli grymt skönt att få handla hem allt för 1 månad eller mer! :)
Även skönt att ha en matlista för hela månaden som vi ska gå efter! :)

Imorgon blir det iaf att göra i ordning en smaskig pastasallad med hemmagjord vitlökssås... Smarrigt! :)

Till fredagsmyset blir det morot & gurkstavar + dip! :)

Nu ikväll har jag & barnen vart in till Anki och fikat lite!
Hon fick även en liten present av oss, kort på barnen osv!
Måste ändå säga att hon vart riktigt rörd & glad! :)
Verkligen en person som bryr sig om oss och barnen!
Hon har ställt upp så himla mycket! ♥
Trodde inte det fanns så underbara människor på denna jord...

Ska nog fortsätta med att skriva upp det som måste köpas hem imorgon!
Hoppas ni haft en bra dag!

(Min lilla promenad imorse!)


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0