En dag full av städning m.m


Som rubriken lyder så har jag sen jag kom hem efter att ha lämnat Liam på dagis & hämtat en ståbräda vi fick till vagnen när jag köpte den så har jag enbart städat, rensat och donat en massa!
Sen har hela dagen gått till en massa småplock.

Men nu är ALLA grovsopor/vanliga sopor ute, Anki kom in nu ikväll och lekte med barnen medans jag tog tag och gick ut med allt som jag hade plockat ihop igår & idag!
Det finns säkert en hel del mer saker som ska kastas, papper som ska rivas m.m!
Så jag funderar på att gå igenom skåpet redan nu och rensa ut en massa gamla papper och saker som vi har där i! :)

Barnen sussar gott så man får väl passa på medans man kan och har tid! :)



Tycker inte man gör annat än städar! HaHa
Men samtidigt väldigt skönt att ha rent runtomkring då man har en katt som hårar nå grymt mycket och en kanin som skvätter ut hur mycket spån som helst!
Det bästa av allt är nog alla tomma ytor vi har fixat till här hemma, så grymt skönt och slippa bokhylla som tar en så stor och onödig plats och som det ändå bara samlas skit i!
Den har det bra i förrådet där den får en massa sällskap av annat grejjs! :)

Längtar tills våren/sommaren kommer då kaningen får flytta ut i en bur på balkongen som vi ska bygga! :)
Skulle helst vilja bygga en året runt utomhusbur till kaningen, men vi får se vad det blir för någonting!


Nä, sätta fart med att gå igenom skåpen så man har det gjort! :)

Hoppas ni haft en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0