Brrr


Nu har vi nästan precis kommit in efter att ha vart ute och gått en liten promenix hela familjen!
Men fy satan så kallt det vart! :)

Nu längtar jag faktiskt till våren/sommaren! ♥


Det vart inte heller nå fotande då bilderna vart totalt världelösa, hatar att fota när det är mörkt ute då bilderna blir mörka och tråkiga!
Älskar att fota när det är ljust och speciellt på våren, sommaren & hösten då är det som finast ute!
Det är ju underbart att fota när det är vinter också men då ska det va SNÖ också!!!

Annars kan det lika gärna va!


Jag är ju ingen fotogalning precis, men kul att fota lite då och då!

Sen att fota barnen i stort sätt varje dag är ju ingenting som är kul heller, blir ju väldigt mycket "samma sak"...
Det är iofs. vad jag tycker och alla är ju olika!

Däremot kan jag erkänna att det var ett bra tag sen jag verkligen kände för att fota, är väl denna dystra tiden som gör det kanske!

Känner också inte mycket för att sitta och blogga, känner att tiden att sitta framför en dator inte är riktigt min grej just nu så blir oftast nå snabbt inlägg från iPhonen osv.

Det kanske ändras det också, man har väl sina svackor! :)


Nu blir det middag sen blir det mys med mina fina innan barnen ska få bada och nattas...
Sen blir det sista säsongen av Criminal Minds för mig & hjärtat + lite gotta! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0