Angående kommentarer!


Har hört att det inte går att kommentera vissa inlägg på min blogg så jag har kollat upp detta.
Dom inläggen som inte går att kommentera är dom som jag har bloggat från Iphonen med bild.
Bloggar jag bara från iPhonen med text så funkar det utmärkt att kommentera och även om jag sitter framför datorn så funkar det också...

SKUMT DETTA!

Dom har ju uppdaterat blogg appen så nu tycker jag om den mer! :)
Nu kan man ju välja vilken storlek på bild man vill ha sen om man vill ha bilden till vänster, höger eller i mitten.

Det jag saknar med appen är att man kan välja under vilken kategori man vill lägga inlägget, hoppas att dom ska va så kloka att fixa till det! :)

Det är rätt skönt att bara blogga från telefonen! :)
Slippa sitta vid en dator jämt och ständigt...

Så nu vet ni det att om jag bloggar från telefonen och lägger in en bild så funkar det inte att kommentera.
Men det hoppas jag att dom ska fixa till snarast! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0