2012-01-02


Har precis vaknat efter att hjärtat mitt tyckte jag skulle gå och vila lite granna!
Tack hjärtat, det behövdes verkligen! ♥
Vaknade nu när han stängde ytterdörren för att dra iväg till jobbet.

Både Liam & Linus ligger fortfarande och sover, ingen av barnen är speciellt kry av sig.
Det är snoriga, hostiga och allmänt hängiga så det blir bara att mysa & vila så mycket som möjligt!
Jag är ju fortfarande inte bra i halsen utan har fortfarande hur ont som helst, är snorig och hängig jag med.

Imorse började jag dona en massa här hemma med att omublera om, fixa en ny hylla under tv´n, tog upp en hylla från källaren och ställde in i barnens rum så nu ska det bara fixas klart här hemma också! :)
Så det ska jag faktiskt ta och passa på att göra nu innan barnen vaknar då Liam ligger och sover ute i soffan.

Fixa ordning stuvade makaroner & korv till lunch idag och så passade jag även på att göra ordning en lasagne som vi ska äta till middag idag! :)
Skönt att slippa stå och göra den sen, bara slå på ugnen och låta den bli varm... perfekt!

Igår gjorde jag en mannagrynspudding till efterrätt, mmm vad gott det var så jag funderar på att göra en till idag men bara göra en liten pudding! :)
Tänkte lägga upp bild & recept på det men får bli lite senare... :)

Nä, börja dona lite här hemma!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0