1½ timmes träning


Grymt skönt måste jag säga, även om jag har lite ont i halsen fortfarande så drog jag ner och körde lite blandning i gymmet.
Och nu efteråt så känns det så skönt, är pigg och helt peppad för att verkligen ta tag i detta nu!

Sen kom det fram en tjej till mig idag och praade på en massa och verkligen berömde mig för hur duktig jag har vart och är.
Hon har tydligen följt mig sen jag började träna där och ser på mig hur jag har förändrats.

Men jag ser ju inte själv, känner mig fortfarande som enormt stor och klumpig men andra ser tydligen...
Det är väl huvudsaken! :)
Jag känner mig ju mycket fräschare, piggare och mår bättre när jag får träna...

Nä det var riktigt kul att få höra en massa POSITIVA saker! :)
Många som bara berömt och peppat mig, TACK! ♥

Så idag vart det som sagt en blandning.

* Löpbandet - powerwalk & löpning
* Core övningar
* Lite träning på maskinerna i gymmet
* Stretch!






COOL DOWN



ETT RIKTIGT SKÖNT TRÄNINGSPASS! :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0