-3 kg


Ställde mig på vågen tidigare idag och det kändes riktigt skönt att den visade -3 kg...
Mådde sjukt dåligt efter jul & nyår då den visade + men nu har jag gått ner dom kilona som jag hade gått upp så det går ju åt rätt håll! :)

Träningen gör det den ska. ^.^

Och jag är ju taggad till 1000 för att verkligen kämpa på och må bra, så träna är någonting som ligger mig varmt om hjärtat!

Känner ju direkt om jag går upp i vikt och det behöver inte ens va 1 kg jag går upp men jag känner direkt och börjar må skit av det.

Och när man ser på vågen att det går åt rätt håll så blir man bara ännu mer peppad och bara vill köra på! :)

Jag ska kämpa mig ner till mitt sista mål, inte lång väg kvar men ibland är det kämpigt! :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0