Yippikayey...


Ligger i soffan och knaprat voltaren.
Hoppas denna smärtan ska försvinna från min kropp!
Så blir ingen träning för min del resten av denna veckan men hoppas jag ska va så pass pigg och inte ha ont på Fredag när jag ska ner och ha samtal med min nya PT, hoppas på att kunna träna lite innan samtalet!
Gå på löpbandet en stund, kan ju inte skada! ^^
Behöver ju inte springa precis!

Liam ska till dagis nu och jag ska mysa med lillgrodan i soffan och bara ta det lugnt!

Blir en viladag för min del, ska även åka med Anki och hämta ut ett paket!

Liams sista smurf filmer (han är TOKIG i smurfarna!) och lite andra filmer & spel till oss! :-)
Så nu blir smurfarna helt komplett och Liam kommer bli glad! :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0