Underbara Fredag!


Så underbart med helg och hela familjen är samlad! ♥

Idag har det inte hänt sådär extremt mycket, vi har städat undan lite här hemma, dammsugit, myst med barnen och jag har även vart iväg och handlat lite granna + hämtat ut ett paket!

Dock så glömde jag ju köpa batterier till leksaken... men tänkte att vi hade det hemma också fast va ju bara små batterier vi hade skulle ju va dom stora till denna elefant leksaken! :S
Så kan det gå, får väl se om jag drar iväg senare och köper eller om det blir imorgon!

Var även tänkt att vi skulle göra hemgjord glass i våran glassmaskin men nu va det ju så att jag GLÖMDE ställa in byttan i frysen så vi får väl se om det nu skulle räcka med dom 5-6 timmarna i frysen för den eller så får vi helt enkelt vänta med att göra hemgjord glass till imorgon då byttan helst ska stå i frysen 1 dygn innan man gör glass i den!
KLANTIGT av mig, men så kan det gå ibland... blir inte alltid som man hade tänkt sig!

Får nog bli popcorn, bubbelvatten & cider till fredagsmyset istället! ♥
Om det nu inte skulle gå och göra glassen vill säga!


Ikväll kommer det även en familj hit och ska kika på våran katt Cosmos om dom ska ha honom eller inte.
Samtidigt som jag mer än görna vill ha honom kvar så känns det taskigt då han oftast smiter ut för han vill va ute.
Då känns det bättre han får flytta dit han har möjligheten att va ute och leka med deras andra katter!

Men vi får som sagt se hur det blir med den saker.

Skulle dom nu ta över honom så skulle jag sakna honom nå grymt mycket!
Skulle vi nu få ha honom kvar, ja då är det ju ändå positivt för han har ju alltid vart min lilla gosebjörn!
Sen funderar jag även på att nu i sommar bygga en planka ner till marken så han kan gå ut och in hur han vill via balkongen.

Jag ska även boka in ett pricktest för allergi med Linus och hoppas att han inte är pälsallergiker.

Ska ta och börja med dagens middag som blir Tacopaj! ;) SMARRIGT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0