Tungt!

Det var grymt tungt att komma igång med träningen idag, efter att inte tränat på nästan över 2 veckor...
Det känns i kroppen och jag mår definitivt inte bra av att inte träna!

Men som sagt det var tungt, men det ska bli ändring på det! :)

Tog mig igeonom 30 min på löpbandet sen lite maskiner ute i gymmet, crosstrainer + lite core övningar!

Väntar också på att min nya PT ska ringa mig så vi kan bestämma en dag då vi ska ses och träna tillsammans!
Saknar dock Malin som fan, hon fick mig verkligen att må bra och kämpa!

Jag behöver verkligen en FET KICK nu så jag kommer igång igen och hoppas att min nya PT Camilla ska ge mig den! :)

Fick mig iaf. ett litet träningspass idag och det är jag glad över...


Sen kom mamma/momor hit på ett snabbt besök då jag skulle hjälpa henne med hennes dator!
Vart lite fika med hemmagjord bananglass, massa bubbel och bus med barnen! :)

Snart dags och börja fixa ordning middagen! Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0