Träning + PT möte


Idag var det dags för mig att träffa min nya PT och ha ett möte med henne hur jag vill lägga upp min träning osv.
Innan jag träffade henne så passade jag på och köra på lite granna i gymmet.

Har en känsla att Camilla kommer köra skiten ur mig! :)
Av det vi pratat om idag så låter allt så bra!

Hon tog till och med bort sin sovmorgon Fredagen den 24.e för att träna med mig, bara det är ju hur bra som helst! :)
Camilla varna mig också att jag MÅSTE äta ordentlit innan jag tränar med henne för hon peppar på in i det sista och är ganska hår av sig! GILLAS!!!

Bra att ha en som verkligen kör hårt med en, det ska ju kännas och jag kommer nog må sjukt bra av detta!

Det vart dagens träning:

♥ 20 min på löpbandet
♥ Latsdrag - 39 kg, 2*15
Tricepspress - 14 kg, 2*10
Bicepscurls - 23 kg, 2*10

♥ STRETCH!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0