Torsdag...


Och snart tar vi helg - Underbart! ♥

Sista dagen för hjärtat att jobba & sista dagen på veckan som Liam är på dagis sen är vi samlade hela familjen!
Ska bli grymt skönt med helg, bara rå om varandra och ha det bra.

Just nu känner jag mig inte sådär jättekry, har fortfarande ont sen känner jag mig allmänt hängig & är grymt trött av mig!
Linus börjar bli grymt snorig IGEN och Liam börjar väl också bli snorig så det går bara runt här hemma!

Nu längtar jag efter VÅREN! :)


Ska nog ta och lägga mig på soffan och bara slappa så jag får någon ork att sätta fart med städningen här hemma!
Dammsuga, svabba golv, plocka leksaker, vika & hänga/lägga in all tvätt, diska m.m! :)
Så skönt att slippa allt detta på helgerna! ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0