Tisdag!


Och jag känner mig helt färdig, skulle ner och träna imorse men kroppen verkligen vägrade!
Var totalt slut, kroppen skrek efter sömn kändes det som.

Men imorgon ska jag banne mig ner och träna! ;)

Så det blev att stanna hemma, Liam är dålig så han kommer få va hemma hela veckan från dagis.
Jag säger då det, när den ena blir frisk så blir den andra sjuk...
Det går bara runt runt runt här hemma, men hoppas att det ska ta slut någon gång!

Som tur är så är det inte så kallt ute, så senare kommer vi nog klä på oss och gå ut en sväng iaf.
Just nu sover båda barnen och Thomas också! ♥
Thomas känner sig inte heller helt kry så han står väl på tur att bli sjuk han också!!!

Jag har också sovit en stund, vilket var grymt skönt...
Känns verkligen att man behöver lite mer sömn än vad man har fått då båda barnen vart dåliga och speciellt när Linus var som värst dåligast...
Där vart det inte alls mycket sömn!


Annars idag händer det nog inte sådär jättemycket.
Ska åka iväg med Anki en sväng sen och handla lite så lillgrodan åker med mig & Liam stannar hemma och busar med Stefan & deras hund Ozzy! :)
Sen är det matlagning, gfjorde iofs orning lunch så det skulle räcka till middag idag också då barnen åt annan lunch än vad jag gjorde!
Så det blir biffstroganoff till middag!

Tack kära mor för ALL biff du kom hit med igår! :)

Sen blir det nog en hel del mys framför smurfarna (Liam´s absoluta FAVORITER), rita lite granna, leka med duplo/tågbana, lera m.m
Det finns en hel del man kan göra så får väl se vad Liam är på för humör senare!

Ska ta och slå på en maskin tvätt nu och väcka hjärtat mitt som snart ska åka och jobba! ;(

Som tur är så är helgen snart här igen! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0