Suck för denna förkylning!


Är rätt less på att inte få må helt bra här hemma nu, förkylningen går bara runt och runt i cirklar.
Linus har blivit värre i sin förkylning, Thomas har blivit dunderförkyld och även jag!
Den ända som klarat sig just nu är Liam, men det kommer väl till honom också!

Så det blir att strunta i gymmet idag! ;( Fast jag INTE vill det...
Dock så har jag fortfarande värk i mina armar efter Fredagens träning med min PT!
Men ganska dumt att träna när man är dunderförkyld!

Så istället tar jag på mig sköna kläder, lämnar Liam på dagis och tar mig en härlig promenad i löpspåret!
Det får bli så, huvudsaken jag rör på mig! ;)

Man får ta vara på när det är så fint väder ute! :)

GODMORGON, nu ska jag ta och väcka Liam!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0