Sätta sig upp själv!


När jag hörde att Linus vaknat till liv så gick jag in för att titta till honom och ser att han sitter upp i sängen! (våran säng - så NO MORE våran säng ENSAM)
Och precis när jag kollade till honom innan han vaknade så låg han på magen och sov!
Här går det undan! :)

Han har ju dragit sig upp från rygg till sittandes några gånger men nu låg han på magen sen helt plötsligt när man kom in så satt han upp och tuggade på sin bitring! ♥
Så fort han såg mig så gav han ifrån sig värsta leéndet, sötplutten!

7 månader, 3 veckor & 6 dagar blir våran lilla mini me idag! ♥

Det går verkligen undan med våran älskade lillebror, han vill va med på allt som storebror gör!
Och det absolut bästa är ju när brorsan leker med sin tågbana då måste jag ju bara va med och hjälpa till! :)

Kommer ut så roliga ljud från lillemans mun och han ÄLSKAR att "prutta" med munnen så dregglet bara sprutar ut! :)

Mina små underbaringar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0