Rört på flebbet!


Vart nere på gymmet och kört på idag, och det va grymt skönt måste jag säga!

Träffade även min NYA PT som jag ska köra med och hon va grymt trevlig, ung men verkar va grymt hård så hon lär väl köra skiten ur mig men det är ju bara POSITIVT! :)

På Fredag ska vi träffas och prata lite granna och det kommer inte gå någon PT-timma för mig och det känns bra! :)

Dagens träning vart:

♥ 15 min crosstrainer
♥ 20 min löpband

♥ Benpress - 59 kg, 2*10
♥ Lårextensions - 39 kg, 2*15
♥ Latsdrag - 39 kg, 2*15
Tricepspress - 14 kg, 2*10
Bicepscurls - 23 kg, 2*10

♥ STRETCH!


Är nöjd över dagens träning efter att inte tränat på 2 veckor! :)
Va tungt men bara köra på!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0