Rensat!


Nu har jag äntligen rensat klart bland alla papper, så skönt att ha fått bort en massa pappaer som inte ens behövs längre!
Det finns nog lite kvar som jag kan rensa ur och kasta men det kan jag kolla någon annan gång! :)

Har även gått och småplockat lite här hemma.

Jag ska alldeles strax ta och börja fixa ordning lunchen, blir kött & klyftpotatis idag! :)
Är så grymt sugen på kött, haha!

Till middag idag blir det fiskbullar, potatis & grönsaker... det älskar båda barnen! :)


En till sak som är väldigt skönt är att Linus börjar piggna på sig mer och mer, så skönt att se sin lilla groda piggare! ♥
Han har inte alls det där rossliga ljudet kvar, hostar inte alls lika mycket längre men är däremot fortfarande ganska snorig.

Bara hoppas att barnen får va friska snart! :)
Det går ju så mycket skit nu, magsjuka, inflensa och massa annat men det hoppas vi att vi ska klara oss ifrån! :)

Nä nu kurrar magen så ska sätta fart med lunchen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0