Planera!


Vi har bestämt oss och det kommer bli så underbart! ♥
Datum är ännu inte bestämt, men det blir under sommaren! :)

Nu gäller det bara att planera en massa hur vi vill ha det om vi vill va i kyrkan eller borgligt!
Huvudsaken vi blir lyckliga, dom närmsta med oss, får ett bröllop som vi kommer bli nöjda med!

Jag är INTE en person som vill överdriva med ett bröllop, vill ha det ganska enkelt men fint!
Bara ha dom närmsta med mig, dom man umgås med och verkligen tycker om!
Så ett STORT bröllop är INTE aktuellt för mig! ;)
Varför bjuda in en massa folk man aldrig pratar med men känner... :)

Älskar dig Thomas! ♥




Kommentarer
jenny

wuuuhooo de va på tiden ;) hahahahaha uu va glad jag blir för eran skull ni e så fina ihop :D många kramar från jenny i de djupa värmlandsskogarna ;)

2012-02-19 @ 10:42:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0