Pirr i kroppen


Lycklig är det ända ordet jag kan säga att jag är just nu! ♥

Samitidigt känns det väldigt pirrigt, stressigt men ändå rätt lungt! :)
Vi har ju bestämt att vi vill gifta oss i sommar och tänkte gifta oss samma dag som min blivande make fyller år så kollade jag i kalendern och det var ju Fredag den 13.e! :)
Men va fan bara köra på, detta med Fredag den 13.e och att det är en otursdag är bara ren skitprat!
Jag har då aldrig råkat ut för någonting just den dagen! :)

Men vi får väl se hur allting blir!

Jag har ju hjälp med saker och ting nu så ingen idé att backa ur utan köra på då båda vill det! ♥
Har längtat så grymt mycket efter just denna dagen då vi 2 verkligen blir ett VI!

Jag vill ju ha ett ENKELT men ändå ett FINT bröllop med dom närmsta, vill inte ha nå pampigt bröllop med en himla massa gäster, presenter osv.
Jag gifter mig inte för presenter utan jag gifter mig för att bli ett VI med Thomas och för att jag älskar honom över allt annat och lovar honom att alltid älska honom i nöd och lust! ♥

Även om det inte kommer bli så väldans många som blir bjudna till vårat bröllop så kommer jag ändå bli väldigt nöjd för det är enbart familj & nära vänner som kommer bli bjudna - Det är dom som får en att le & känna sig värdefull.


Jag känner mig så sjukt stressad, är ju en del som ska fixas fast man bara har ett enkelt men fint bröllop.

♥ Ska det va kyrkligt eller borgligt bröllop - Inomhus eller utomhus?
♥ Datumet har vi ju bestämt - men inte säkert det går då det kan va upptaget
♥ Ringa runt en del
♥ Lokal att va i efter
♥ Fixa inbjudningar & skicka ut
♥ Brudklänning & Kostym ska fixas
♥ Blombukett
♥ Sminking m.m?!?
♥ Ringar ska kollas på & beställas
♥ Dricka
♥ Planera vad vi ska ha för någonting att äta
♥ Bröllopstårta - Fixar nog min duktiga mamma! ♥
♥ Nått speciellt färgtema?!

Det är säkert en massa annat som ska fixas också som jag bara inte kommer på just nu! :)

Efteråt blir vi iaf. barnfria och åker iväg - Troligen drar vi iväg på en riktigt mysig kryssning med en riktigt fin hytt och bara njuter av varandra! ♥

SHIT! Jag är så sjukt lycklig! ♥


Som sagt... INGE pampigt bröllop för min del - HUVUDSAKEN vi blir lyckliga! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0