Önskar...


Att mitt överflödiga skinn skulle kunna försvinna av sig själv, men det är ju en hel del man har fått efter min operation!
Visst har det dragit ihop sig väldigt bra men önskar det inte fanns någonting kvar!

Har ju tänkt söka för att göra en bukoperation men har samtidigt tänkt efter lite...
Kommer man bli nöjd efteråt?!?!
Sen så är det en ganska smärtsam operation osv.

Vi får väl se vad tiden säger...
Ska ju på min 5 års kontroll i slutet av året och det är den SISTA kontrollen! :(

Som sagt skinnet bara hänger och man trivs inte alls med det!
Det sitter ivägen för kläder, skulle kunna ha mycket mindre storlekar om inte skinnet satt där det sitter!
Jag har ju som sagt gått ner över 80 kg på mindre än 5 år, vart gravid 2 ggr...
Så man borde ju ändå va ganska nöjd över sig själv!

Aja, tiden får som sagt visa vad som händer!

Inte en sån trevlig bild precis, men det är MIN blogg, MITT liv, MINA inlägg så jag skriver & PUBLICERAR precis vad jag VILL!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0