Onsdag!


Skönt att veckan har gått rätt fort ändå, bara morgondagen kvar sen tar vi helg igen och snart har min blivande make semester! :)
Underbart! ♥

Äntligen kommer vi få tid att planera en massa TILLSAMMANS, kolla runt på nätet och verkligen bestämma oss för vad vi ska ha nu!
Känns som tiden bara drar iväg, fort går den iaf!

Brudklänningen är HITTAD och väntar nu bara på ett svar från "henne" och hoppas det är positivt! ;)
Men ska ändå in och testa lite andra klänningar, man vet ju aldrig kanske jag hittar någon som jag bara: Wooow, denna vill jag ha! ;)


Idag blir det en lugn dag då det knappt går att va ute för all jäkla is, men skönt att skiten börjar töa bort nu!
Blir nog att rita, bygga med duplo och mysa med barnen!

Imorgon MÅSTE jag ner och träna hur trött och hur halt det än är ute!
Har vart så sjukt trött så jag har ställt in träningen både i Tisdags & idag och det känns inte sådär jättebra i kroppen!

Ska ta och käka lite lunch nu, men hoppas ni får en bra Onsdag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0