Onsdag kväll!


Det har vart en bra dag idag, Liam har vart på strålande humör... Det gillas! ♥
Ingen monsterunge som han ibland kan vara! :)

Vi har inte gjort så värst mycket mer än plockat lite här hemma, lekt med tågbana, bilar, busat med lillebror...
Ja typ det som man gör var och varannan dag! :)
Det är otroligt vad man kan hinna med på en hel dag när Liam är på dagis & hjärtat mitt åker och jobbar vid 14.30! :)
Det är verkligen sååå skönt att ha ett rent & fräscht hem igen, fast man dammsuger VARJE DAG! :)

Liam har även vart utan blöja HELA dagen (förutom på dagis) och inte en ända olycka har inträffat idag heller! :)
Man behöver inte ens påminna honom om pottan utan han går på den när han är kiss eller bajsnödig!
Så skönt att det går åt rätt håll!
Han vill inte ens ha blöja på sig när man frågar honom.

Idag kunde det dock ha hänt en olycka när har var bajjanödig, han kom springandes till mig och sa att han ville bajsa.
Jag sa bara att han skulle gå till pottan men han sprang runt och visste inte vart han skulle ta vägen.

Men då sa jag:
Ta pottan och gå in på ditt rum om du inte vill att vi ska titta på! :)

Och det gjorde han, han satte sig i hörnet på pottan som han satt och kackade på igår.t
Sen satt han där och ropade glatt på mig att han var färdig! :)

Man blir stolt över sin kille som verkligen börjar bli en stor sötnos! ♥


Linus ligger och sussar sen ett tag tillbaks och alldeles stax är det Liam´s tur att nattas.
Han ville bara gå på pottan först och kissa sen blir det blöja och pyssejamas på!
Sen blir det sängen.

Själv ska jag bara lägga mig i soffan och slappa!

Hoppas ni haft en bra Onsdag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0