Måndag


Dagen har vart rätt så lugn & skön, vi har mest lekt på golvet och myst jag & barnen! ♥
Skönt det också! :)

Nu ikväll när jag haft ensamtid för mig själv har jag faktiskt suttit och gjort inbjudningskort till bröllopet som nu bara är att fixa kuvert & frimärken till sen bara skicka iväg dom! :)
Bara det känns grymt skönt att ha de gjort!

Vart kanske inte världens proffsigaste men dom duger gott och väl, har känt mig ganska så stressad med att fixa ihop egna bröllopsinbjudningar som är vikta men det funkade ju GALANT! ;)
Dock vill vår skrivare inte som jag vill riktigt, men dom duger som dom är!

Skönt när man får med texten som man själv vill ha istället för man får trycka ihop allt om man beställer inbjudningskort!


Nog om det! :)

Imorgon är det dags för Liam att gå till dagis och för min del blir det TRÄNING! ;)
Måste träna ordentligt nu då jag ska träna med min nya PT på Fredag och hon är ju inte "snäll" av sig utan hon lär köra skiten ur mig! ;)
Men bra, nu har jag ju ett mål inför bröllopet som är om 4½ månad! ♥


Jag LÄÄÄÄNGTAR så grymt mycket tills på Fredag (bara det inte kommer någonting ivägen), blir först träning, dusch & bastu nere på gymmet sen blir det att åka in till Eskilstuna och testa en MASSA brudklänningar!
Hur underbart är inte det, som jag längtar och som jag hoppas på att jag ska hitta en som jag kommer att älska och känna mig vacker i! ;)
Har ju fastnat för 1 på deras sida men sen får man väl se hur den är i verkligeheten och hur den sitter på! :)
Sen är det ju inte bara en klänning man kommer testa, finns ju en hel hög med snygga brudklänningar!

Om man skulle ta och lägga sig på soffan och dega lite tills mannen i mitt liv kommer hem! ♥
Hoppas ni haft en bra början på denna veckan...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0